فنگ شويي چيست؟ (7)

خانه‌ي چهارم: باد و شانس‌هاي آينده

خانه‌ي باد به بركت‌ زندگي نيز مرتبط است اگرچه انرژي اين مكان در دنياي بيرون خود را به شكل پول نشان مي‌دهد اما گاهي در قالب موهبت‌هاي زندگي‌مان نظير فرزندان، موقعيت‌ها و خلاقيت‌ها نمايان مي‌شود. عنصر بيروني اين ناحيه، درخت است درختي منعطف كه در باد خم شده است. شايد به همين دليل است كه در ورودي هتل‌ها گذاشتن چنين گياهان بلندي، حس فراواني را به ميهمانان القاء مي‌كند. به هر صورت رشد،‌ بلوغ و حساسيت ما و جذب ايده‌ها را نشان مي‌دهد مانند دانه‌هايي كه براي تغيير و شكوفايي باد به همراه خود آورده است. هر حركتي كه منجر به جابه‌جايي هوا مي‌شود مانند پنكه و … انرژي اين مكان را به همراه دارد.

download

 ترجيح مي‌دهيم در اين ناحيه توالت يا حمام واقع نشده باشد چون انرژي غالب اين ناحيه ثروت است. همچنين با گذاشتن سطل آشغال و انباشتگي انرژي اين ناحيه كاهش پيدا كرده و به خصوص در توالت با زدن سيفون همه‌ي انرژي‌ها برده مي‌شود. اما براي رفع چنين مشكلاتي با گذاشتن گياهان بالا رونده و سالم و يا حتي براي اتاق‌هاي كم نور گذاشتن عكس اين گياهان كمك زيادي مي‌كند. سنگ‌هاي كوچك گلخانه‌اي به عنوان لنگرگاه انرژي محسوب شده و ابزار تزييني خوبي به شمار مي‌رود. درپوش توالت را هميشه بسته نگه داريد و همچنين در حمام را ببنديد.

هنگامي كه اين ناحيه در خانه حذف شده باشد احتمال افزايش تصادفات و بدشانسي در زندگي فرد بالا مي‌رود. باز هم پيشنهاد ما درخت و گياهان سبز رنگ است.

براي بررسي انرژي اين مكان پرسش‌هاي زير را از خود بپرسيد:

  1. آيا هم اكنون از زندگي خود خشنوديد؟ ميزان رضايت شما چقدر است؟
  2. آيا خود را فردي خوش شانس يا بدشانس مي‌دانيد؟
  3. آيا از زماني كه به اين خانه نقل مكان كرديد قبوض پرداختي شما افزايش پيدا كرده است؟
  4. آيا پول كافي داريد يا خيلي زود از دست مي‌رود؟

 

بازدید از این پست :3008بار

Permanent link to this article: http://mahtabmoradian.com/%d9%81%d9%86%da%af-%d8%b4%d9%88%d9%8a%d9%8a-%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa%d8%9f-7/

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.

3 + 6 =