پالايش مكان و بازسازي

پالايش مكان و بازسازي:

پالايش مكان - چيدمان - فنگ شويي - بازسازي در پالايش مكان گذشتن از وسايل غير ضروري يك اصل مهم و اساسي است. اگر ما بخواهيم با همه‌ي وسايل قبلي خود مكاني دل‌نشين و زيبا داشته باشيم امكان‌پذير نيست. كارآمد بودن يك مكان بسته به انتخاب‌هاي آگاهانه‌ي ما در اشياء مورد استفاده‌مان مي‌باشد. دور كردن وسايل اضافه، خلاقيت و نوآوري در ذهن و روان ما ايجاد مي‌كند. حس شكوفايي و نو بودن ارمغان هنر پالايش مكان است.

به اين تصوير نگاه كنيد، بعد از دور شدن وسايل اضافي، با تغيير رنگ ديوارهاي آن، از سردي و بي‌روحي آن كاسته شده و در عوض طراوت و شادابي و يك جور حس زندگي را به انسان القاء مي‌كند. با تعويض ميز ناهار خوري و انتخاب رنگ قهوه‌اي تيره در كنار رنگ ديوار و گياه بلند سبز و تازه‌‌اي كه قرار گرفته،‌ نبود بقيه‌ي وسايل را پوشش داده است. نور آن بيشتر شده و بزرگ‌تر به نظر مي‌رسد. در اين وضعيت انتخاب پرده و بقيه‌ي ابزارهاي تكميلي كار چندان سختي نيست.

همان طور كه ملاحظه مي‌كنيد بعد از يك پالايش اساسي، راه چيدمان درست و يكپارچه به طرز خلاقانه‌اي باز مي‌شود.  كافي است به درون‌مان اعتماد كنيم.

 

بازدید از این پست :13982بار

Permanent link to this article: http://mahtabmoradian.com/%d9%be%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%8a%d8%b4-%d9%85%d9%83%d8%a7%d9%86-2/

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.

بیست − 5 =