فنگ شویی چیست؟ (4)

پرسش‌های فنگ شویی:

در معرفی هر یک از ناحیه‌های نه گانه‌ی نقشه‌ی باگوآ، پرسش‌هایی مطرح می‌شود. هدف از طرح این پرسش‌ها، راهنمایی خوانندگان عزیز در برقراری ارتباط بین جنبه‌هایی از زندگی‌تان که کمتر در آن موفقید با بخشی از محل زندگی‌تان که می‌توانید تغییرش دهید. خانه‌ی شما مانند آیینه عمل می‌کند و به عبارتی ساده‌تر بخش گسترده‌ی شماست. در پاسخ به پرسشها سعی کنید از 0 تا 10 امتیاز دهید، اولین پاسخ در ذهن‌تان درست‌ترین است. جمع امتیازهای هر گروه از پرسش‌ها، نشانگر میزان عملکرد موفقیت آمیز آن ناحیه است.

در این بخش به معرفی ناحیه‌های نه گانه‌ی نقشه‌ی باگوآ می‌پردازیم. در این مقاله اولین خانه‌ی باگوآ، ناحیه‌ی آب شرح داده خواهد. تلاش کنید این ناحیه را در مکان خود پیدا کرده و با پاسخ دادن به پرسش‌های مطرح شده بر روی نقاط ضعف این ناحیه کار کنید. در نظر داشته باشید برای تغییرات اساسی در مکان خود عجله نکیند و بعد از خواندن و بررسی کردن همه‌ی مناطق نه گانه از نقشه‌ی باگوآ و رفع انباشتگی کامل دست به عمل زنید.

خانه‌ی اول: آب یا ناحیه‌ی سفر

اولين خانه‌ي نقشه‌ي باگوآ، عنصر آب است. آب نشانگر ميزان حركت در زندگي است و به ما يادآوري مي‌كند از كجا download (7)آمده‌ايم، به همين دليل نام سفر هم براي اين خانه انتخاب شده است. اين خانه نه تنها با شغل و تخصص‌مان مرتبط است بلكه با دغدغه‌ي مهمتري نيز سرو كار دارد،‌اين كه چرا در حال حاضر رد اين جايگاه اجتماعي يا خانوادگي هستيم و يا چرا اين شغل را براي خود برگزيده‌ايم؟ آيا دقيقا همان كاري را انجام مي‌دهيم كه دل‌مان مي‌خواهد يا فقط زندگي را براي امرار معاش سپري مي‌كنيم؟ حركت چي مانند حركت آب در جهان است. بنابراين وقتي زندگي به كام ماست و همه‌ي توانمندي‌هاي دروني خود استفاده مي‌كنيم مانند آب روان و منعطف هستيم.

ناحيه‌ي آب با قدرت ارده‌ي ما مرتبط است چون در جهت شمال قرار دارد و رنگش سردو تاريك است. گذاشتن تصاوير آب يا حتي تصوير يك آكواريوم مي‌توانيد نقاط ضعف اين ناحيه را در مكان خود بهبود بخشيد. تصويرهايي كه نقشه‌هاي قديمي و راه‌ها را نشان مي‌دهند در پيدا كردن اهداف خود در زندگي كمك‌تان مي‌كند.

رنگ آبي براي انرژي بخشيدن به اين مكان استفاده مي‌شود. اگر هنوز در زندگي راه خود را پيدا نكرده‌ايد تغذيه‌ي اين ناحيه به شما كمك مي‌كند تا راه خود را پيدا كنيد.

براي كار بيشتر بر اين ناحيه از مكان خود، مي‌توانيد با پاسخ دادن به اين پرسش‌ها در پيدا كردن راه‌تان كمك بگيريد.

1-         آيا از آنچه انجام مي‌دهيد لذت مي‌بريد؟

2-        چه چيزي مانع حركت شما به سمت چيزهاي جديد است؟

3-       آيا همه‌ي نقش‌هاي زندگي خود را زندگي مي‌كنيد؟ اگر چنين نيست آيا مي‌دانيد از زندگي چه مي‌خواهيد؟ ادامه دارد…

بازدید از این پست :3054بار

Permanent link to this article: http://mahtabmoradian.com/%d9%81%d9%86%da%af-%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa4/

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.

4 × پنج =