فنگ شويي چيست؟ (19)

فنگ شويي در سرويس بهداشتي:

 در هنر فنگ شويي،‌ سرويس‌هاي بهداشتي مكان خصوصي هستند كه بايد در انجا احساس راحتي كنيم و قبل از اين كه به رختخواب رويم بايد براي روز بعد تميز و آماده باشند. اين مكان بايد كاركرد خوبي داشته باشد چون با تخليه‌ي دروني ما و همچنين مسائل مالي زندگي مان مرتبط است.images (5)

داشتن نور خوب،‌ تهويه‌ي مناسب و حداقل وسائل كمك مي‌كند تا هواي خوبي در اين فضا جريان داشته باشد. همچنين خلوتي و سادگي اين فضا در فنگ شويي بسيار توصيه مي‌شود. سرويس بهداشتي مكاني است كه در اتنهاي شب قبل از رفتن به رختخواب به آنجا مي‌رويم و با خود خلوت مي‌كنيم و همين طور اولين جايي است كه هر روز صبح بعد از بيدار شدن به سراغ سرويس‌ بهداشتي مي‌رويم.

از آنجا كه سرويس بهداشتي نمادي از هدر رفتن در فنگ‌شويي است بهتر است كه جايي دور از آشپزخانه قرار گيرد. خانه‌هاي امروزي طوري ساخته مي‌شوند كه هر روز بر تعداد سرويس‌هاي بهداشتي‌شان افزوده مي‌شود. هرچند اين مسئله يك امتياز محسوب شده ولي واقعيت آن است كه انرژي زيادي از خانه را به هدر مي‌دهد،‌ انرژي مثبتي كه در خانه در حركت است در راه آب‌ها به درون كشيده مي‌شوند و از آنجا كه آب با ثروت و فراواني مرتبط است بنابراين تعداد بيشتر توالت‌ها بر توان مالي ساكنين اثر بدي مي‌گذارد. داشتن گل‌هاي طبيعي زياد در منطقه‌ي آب،‌ اين خسارت را جبران مي‌كند و بدين منظور بسته نگه داشتن درب توالت از به هدر رفتن انرژي‌هاي مثبت خانه جلوگيري مي‌كند.

گذاشتن يك آيينه‌ي بزرگ در توالت كمك مي‌كند تا خود را كش دهيد و انرژي منقبض درون خود را كمي كسترش دهيد. از گذاشتن آيينه‌هاي تكه تكه در توالت خودداري كنيد و همين طور آيينه‌هاي كوتاه و كوچك،‌ هر چه مي‌توانيد از آيينه‌هاي بزرگ‌تري استفاده كنيد چراكه آيينه‌هاي بزرگ افق ديد شما را گسترش مي‌دهد.

مدرس و ابداع‌گر كارگاه‌هاي آموزشي هنر پالايش مكان و ذهن: مهتاب مراديان

 

بازدید از این پست :3416بار

Permanent link to this article: http://mahtabmoradian.com/%d9%81%d9%86%da%af-%d8%b4%d9%88%d9%8a%d9%8a-%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa%d8%9f-19/

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.

چهار × سه =