فنگ شویی چیست؟

فنگ‌شويي علم و هنر چينيان باستان است كه درباره‌ي چيدمان و رفع انباشتگي مطالب قابل توجهي دارد. كتاب فنگ‌شويي: رimages (13)وشي متعادل در طراحي داخلي از نوشته‌هاي خوبي در اين زمينه است. من سعي دارم خلاصه‌اي از اين كتاب را به همراه تجربه‌ي خود از تدريس كارگاه‌هاي هنر پالايش مكان، به شما خوانندگان مطالب مفيدي را ارائه كنم. از محاسن اين كتاب مي‌توانم به اين نكته اشاره كنم كه خانم جينا لازنبي سعي كرده محتواي علمي هنر فنگ‌شويي را از خرافات سنت‌هاي چيني جدا كرده و به خوانندگان اطلاعات كاربردي را منتقل كند. وي مؤسس اولين مركز تخصصي فنگ‌شويي است و اين مؤسسه را در سال 1994 بنا كرده است.

وي تلاش كرده در دنياي متشنج امروزي كه هر روز به ماشيني‌تر شدن زندگي‌ها افزوده مي‌شود و زيبايي‌هاي معماري و دوستي با طبيعت در ساخت و سازها به دست فراموشي سپرده مي‌شود،‌ فنون هنر و علمي را احياء كند كه به آرامش بيشتر ما در خانه‌هاي‌مان منجر شود. خانه‌هايي كه امروزه فقط مملو از انباشتگي است و تنها خصوصيتي كه ندارد آرامش است.

 

و اما فنگ‌شويي…

در مقاله های بعدی در این باره می خوانید.

بازدید از این پست :3142بار

Permanent link to this article: http://mahtabmoradian.com/%d9%81%d9%86%da%af-%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.

19 + نوزده =