فنگ شویی چیست؟ (5)

خانه ی دوم: زمین و ارتباط ها

زمين عنصر پذيرندگي، باز بودن و بارور بودن است و در دنياي فيزيكي به روابط بين افراد ساكن در مكان مورد نظر مربوط است و به همين دليل به گوشه‌ي ازدواج نيز شهرت يافته است. در نقشه‌ي درج شده،‌خانه‌ي شماره‌ي دو متعلق به زمين است. اگر اين ناحيه از خانه، حذف شده باشد ساكنين آن مجرد و تنها مي‌مانند و زوج‌ها با مشكلاتي مواجهند. البته هنر فنگ شويي براي اين قبيل مشكلات، راهكارهايي نيز دارد كه بعدا به آن اشاره خواهم كرد.

براي برقراري تعادل و هماهنگي در روابط، اين ناحيه را در خانه‌ي خود و همچنين در تك تك اتاق‌ها بررسي كنيد. اگر انباشتگي وجود دارد براي گردش انرژي بهتر،‌ پاك كنيد. مهمترين مكان اتاق خوابتان است كه انباشتگي در اين قسمت،‌ به روابط‌تان آسيب مي‌زند. انرژي اين ناحيه زنانه است به همين دليل فقدان آن ساكنين زن را غمگين كرده و كمتر احساس خوشبختي و شادي خواهند كرد. لباس‌هاي كثيف را از اين ناحيه دور كنيد و اگر عكسي گذاشته‌ايد ترجيحا عكس زوج بگذاريد و عكس‌هاي تكي را برداريد.

1

بهتر است اين ناحيه را با نور بيشتر،‌قرار دادن گياهان و كريستال‌هاي آويزان به پنجره‌ها انرژي بخشيد. مناظر نقاشي شده‌ با ديد وسيع و هر شي تزييني كه حس مناسب بودن را به شما مي‌دهد در اين مكان قرار دهيد. طبيعت انرژي زمين، ‌باز بودن و  خلاق بودن است. با خطوط مواج و اشياء نرم انرژي اين مكان را قوي‌تر كيند. گل و شمعدان،‌آب و كوسن‌هاي نرم و بزرگ بهترين انتخاب هستند. زرد، رنگ مناسب اين فضاست و طبيعت را به ما يادآوري مي‌كند. مبلمان كوتاه با پوششي نرم فضاي صميمي بيشتري را در شما ايجاد كرده و در روابط شما اثر دارد.

براي قوت بخشيدن به اين فضا در مكان مورد نظرتان اين پرسش‌ها را پاسخ دهيد:

  1. آيا در رابطه‌ي خود خوشحال هستيد؟
  2. آيا مجرديد يا با يك زندگي شلوغ اجتماعي دست و پنجه نرم مي‌كنيد؟
  3. آيا در محل كار، روابط خوبي با همكاران خود داريد؟
  4. آيا احساس تنهايي و جدا ماندن از اطرافيان‌تان داريد؟
  5. اگر متاهل هستيد،‌آيا مسير زندگي زناشويي شما راهي دشوار را طي مي‌كند؟
  6. آيا با همسر خود مدام دعواهاي مسموم و مشاجره‌هاي طولاني داريد؟

اگر از دادن پاسخ به اين پرسش‌ها،‌ نمره‌ي پاييني به دست مي‌آورديد،‌ ناحيه‌ي زمين در مكان مورد نظر خود به دقت بررسي كيند. گياهان مرده و غمگين را دور كرده و به جاي آن گياهان تازه و سرحال بگذاريد. يك تكه رنگ قرمز انرژي خوبي به فضا مي‌دهد كه نشانگر آتش و گرم‌كننده‌ي فضاي مورد نظر است.

بازدید از این پست :3090بار

Permanent link to this article: http://mahtabmoradian.com/%d9%81%d9%86%da%af-%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-5/

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.

4 × 3 =