فنگ شويي چيست؟ (9)

خانه‌ي ششم: بهشت و دوستان حمايتگر

بهشت يا نيروي خلاقانه‌ي زمين را نشان مي‌دهد و منشا همه چيز است. با آركتايپ پدر ارتباط زيادي دارد. نقش مسئوليت، قدرت، ‌رهبري و به دست آرودن آگاهي را دارد. اين خانه با نام دوستان حمايتگر مشهور شده و همه‌ي حمايت‌هاي ديدني و ناديدني را شامل مي‌شود. اين كه به چه كسي اعتماد داريد و در زندگي تكيه مي‌كنيد متاثر از فضاي اين ناحيه است. پرستار بچه و دوستان نزديك و همه‌ي كساني كه دوروبرتان هستند و مانند فرشته ظاهر مي‌شوند تا به شما كمك كنند انرپي اين ناحيه را نشان مي‌دهد كه تا چه ميزان در خانه فعال است.1

رنگ اين ناحيه سفيد و نقره‌اي است و فصل آن پاييز است. جهتش شمال غرب و با جواهرات و سنگ‌هاي قيمتي تزيين مي‌شود. اگر اين ناحيه حذف شده يا در گاراژ واقع شده باشد احتمالا از حمايت كننده‌ها در زندگي‌تان محروميد. از آنجا كه انرژي اين ناحيه مردانه است آينده‌ي مردها و توانمندي‌شان به مخاطره مي‌افتد. كودكان نيز به پدرشان توجه لازم را نخواهند داشت. شايد هم براي مرد مدام دلخوري‌هاي كاري به وجود آيد. شما مي‌توانيد انرژي اين ناحيه با فلز روان كنيد و با انرژي خاك آن را تغذيه كرده و باانجام كارهاي داوطلبانه و خيرخواهانه انرژي اين ناحيه را روان‌تر كيند.

ناحيه‌ي بهشت با خانه‌ي شماره‌ي 4 ارتباط قوي دارد. فعال بودن اين بخش از خانه‌ي شما همبستگي اين دو ناحيه را افزايش داده و منجر به روان شدن هر دو خانه مي‌شود. اين به اين معني است كه هر چه بيشتر به افراد كمك كنيد انرژي مغناطيسي قوي‌تري از باد را دريافت خواهيد كرد و ثروت‌تان افزايش پيدا مي‌كند.

اين پرسش‌ها را براي بررسي انرژي اين ناحيه از خود بپرسيد:

  1. آيا تعداد دوستان واقعي و نزديك شما زياد است؟
  2. آيا در زندگي خود كسي را به عنوان راهنما داريد؟
  3. آيا شبكه‌ي حمايتي از دوستان و آشنايان خود داريد؟
  4. آيا نسبت به ضغيفان و زيردستان بخشنده و حمايت‌گر هستيد؟
  5. آيا براي كارهاي خير داوطلبيد؟

اين ناجحيه را با گياهان و نور و فلز قوت بخشيد. عكس و مجسمه‌ي فرشته‌هاي حمايت‌گر منجر به جذب دوستان خوبي در زندگي‌تان مي‌شود.

بازدید از این پست :2810بار

Permanent link to this article: http://mahtabmoradian.com/%d9%81%d9%86%da%af-%d8%b4%d9%88%d9%8a%d9%8a-%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa%d8%9f-9/

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.

4 × 4 =